loading...
بازاریابی شبکه ای ایرانی
iranmlm بازدید : 1359 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

عبارات تاکیدی زیر جملات مثبتی هستند که اگر روزانه تکرار شود و یا بر روی صفحه ای نوشته شده و آن نوشته در معرض دید قرار گیرد و شما هر روز این مطالب را مشاهده کنید، تاثیر خاص و مثبتی بر روی ضمیر نا خود آگاه شما خواهد گذاشت و میتواند عین واقعیت را در زندگی انسان پدید آورد.

 

1. در وجود من عظمت و بزرگی نهفته است.

۲-من یک نابغه هستم و از نبوغ خود استفاده می کنم.

۳-من ایده های بزرگی در سر دارم و آنها را به واقعیت تبدیل می کنم.

۴- من هر روز سلامت تر و تندرست تر هستم.

۵- من یک پرنده ی بزرگ هستم.

۶-من واقعا انسانی بزرگ هستم.

۷- چقدر دنیای من قشنگ و زیبا شده است.

....

iranmlm بازدید : 2424 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

فواید کار بصورت تیمی و گروهی:

1. سرعت بخشیدن به کار
2. گرفتن ترفیع و بالا رفتن رتبه کاری
3. افزایش عملکرد سازمانتان
4. ایجاد اعتماد و ارتباط
5. آموختن از دیگران
6. کاهش استرس
7. تمرکز بر هدف اصلی
8. بهره بردن از دیگران

iranmlm بازدید : 1147 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

تفاوت بازاریابی شبکه ای با شرکت های هرمی

 

 

1.  قانونی بودن کار (روش جدید دولت برای کاهش قیمت ها)

2.  زیر نظر وزارت بازرگانی و اصناف و با هماهنگی وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی

3.  اخذ تعهد مالی و سفته از مدیران شرکت به مبلغ اولیه 000،000،000،5 ریال

4.  مدیران بدون سابقه و حداقل مدرک لیسانس

5.  ثبت نارضایتی در سایت شرکت که مستقیماً با وزارت بازرگانی در رابطه است.

ادامه در ادامه مطلب

 

iranmlm بازدید : 2082 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

دلایل پیوستن افراد به بازاریابی شبکه ای

بازار یابی شبکه ای نیز مانند هر حرفه دیگر میتواند افراد شرور و کلاهبردار را در خود جای دهد و مانند هر کسب و کار دیگرمنجر به ورشکستگی و یا موفقیت شود. در طی 60 سال گذشته از ایجاد این حرفه به شکل امروزی شرکت های بسیاری با این شیوه ی توزیع کالا تاسیس شده اند. شمار زیادی فعالیت خود را در طی 2-3 سال اول متوقف کرده اند وشمار زیادی هم بعد از گذشت سال ها به فعالیت خود ادامه داده اند. تجربه و آمار و ارقام نشان داده است که بعد از ورود بازاریابی شبکه ای به هر کشور شمار زیادی از اقشار مختلف جامعه با سطح تحصیلات گوناگون به این حرفه روی آورده اند. در اینجا لازم است به بررسی دلایل پیوستن افراد به این حرفه پرداخت . کارشناسان معتقدند که بازاریابی شبکه ای بنا به دلایل زیر موجب جذب افراد میشود:


کسب درآمد اضافی :

حتی در کشورهایی که به لحاظ اقتصادی قوی هستند بسیاری از مردم نیازمند درآمد اضافی می باشند. تاد اسمیت، بازاریاب شبکهRexall Show case Internatioanl  که فروشنده انواع محصولات بهداشتی و غذایی است میگوید که : بیشتر مردم به علت بالا بودن هزینه ها ،در پایان ماه چیزی برایشان باقی نمانده که خرج بسیار دیگری از هزینه ها را پرداخت کنند و از آنجا که شغل تمام وقت جوابگوی تمام نیازشان نیست، در کنار آن به کسب و کار پاره وقت می پردازند. بازاریابی شبکه ای به علت پایین بودن ریسک، عدم نیاز به سرمایه گذاری و پتانسیل درآمد بالایش همیشه مورد توجه این دسته از افراد قرار گرفته است.


برای خواندن ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

iranmlm بازدید : 1912 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

نظريه‌ي اشباع در بازاريابي شبكه‌اي
تابان خواجه نصيري

 

در اين مقاله عقيده‌ام را در مورد موضوع «اشباع» در «بازاريابي شبكه‌اي» نوشته‌ام؟ اين سوالي است كه اخيراً در جلساتي كه داشته‌ام از من بسيار پرسيده شده است. قصد دارم در اين مقاله هرچند كوتاه به اين قضيه اشاره كنم و تا آنجا كه امكان داشته باشد، موضوع را براي علاقمندان به اين مدل كسب و كار بازتر كنم.

 در «بازاريابي شبكه‌اي» كه توضيح و خلاصه تعريفي از آن در مقالات قبلي‌ام كه در سايت نيز آرشيو شده، آمده است، موضوعي به صورت يك جور نظريه مطرح است كه به «اشباع» يا (Saturation) معروف است. منظور از اين تئوري اين است كه هنگامي كه افراد براي جذب Downline به Networking يا همان «معاشرت» روي مي‌آورند، در مقطعي از زمان يا مكان، به افرادي برخورد مي‌كنند كه گرچه در ميان افراد بازار هدف مورد نظرشان قرار دارند و از جمله افرادي مستعد و علاقه‌مند شناخته شده‌اند، اما قبلاً جذب يكي از شاخه‌ها شده‌اند و خود در ميان زنجيره‌ي بازاريابي قرار دارند. اين تئوري، با ديدي منفي نسبت به قضيه، معتقد است كه چون بازار «اشباع» مي‌شود، پس فعاليت ديگر فايده‌اي ندارد و كار بازاريابي همين جا متوقف مي‌شود.


برای خواندن ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

iranmlm بازدید : 2797 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

   اخبار 20:30 در رابطه با شرکت بازاریابی پارس نیوشانیک

 

                     لینک دانلود             

 

 

   خبر تصحیحی خبر قبلی مبنی بر قانونی بودن فعالیت شرکت پارس نیوشانیک

 

                     لینک دانلود             

 

 

 

iranmlm بازدید : 2244 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

بازاریابی شبکه‌ای یا نتورک مارکتینگ نوعی شیوهٔ فروش است که در آن کمپانی‌ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می‌رسانند، و مشتریان پس از خرید در صورت تمایل می‌توانند محصولات کمپانی را بازاریابی کنند و سود بگیرند. درآمد در بازاریابی شبکه‌ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می‌شود.

برخی از عبارت‌های مرتبط با بازاریابی شبکه‌ای عبارتند از: فروش رابطه ای (Affiliate Marketing)، بازاریابی چند سطحی، ام ال ام، ان ام، شرکت‌های هرمی (Pryramid Schemes)، فروش ارجاعی (Referral Marketing)، شرکت‌های سرمایه گذاری، بازاریابی اثر شبکه ای (Network-Effect Matrketing) و شرکت‌های پونزی.

در بازاریابی شبکه‌ای، بازاریاب ها بصورت تبلیغات کلامی یا تبلیغات چهره به چهره اقدام به فروش محصولات کمپانی می‌کنند. سر و کار فعالان فروش شبکه‌ای با قانون، بدلیل شباهت این نوع از فروش، با شرکت‌های هرمی می‌باشد.

 

تاریخچه

  • ایدهٔ بازاریابی شبکه‌ای از فرمول تصاعد گرفته شد، که در صدهٔ ششم ق. م. توسط فیثاغورس و در صدهٔ سوم ق. م. توسط اقلیدس در کتاب معروف «مقدمات» به جهان معرفی شد.

 

  • جان پل گتی (۱۸۹۲ - ۱۹۷۶)، ثروتمند ترین مرد امریکایی در سال ۱۹۵۷ میلادی بود، و برای اولین بار اعلام کرد که «من ترجیح می‌دهم که از ۱٪ تلاش صد نفر استفاده کنم تا اینکه از ۱۰۰٪ تلاش خودم». این ایده که اهرم زدن نام دارد، امروزه پایه گذار فلسفهٔ بازاریابی شبکه‌ای شده‌است.

 

  • اولین بار، یک شرکت دوچرخه سازی در روسیه از این ایده استفاده کرد و برنامه‌ای ترتیب داد که مشتریان با پرداخت ۱۰ روبل بجای ۵۰ روبل صاحب دوچرخه شوند اگر چهار مشتری دیگر نیز معرفی کنند. ولی فروش کمپانی بسرعت به اشباع رفت. در روسیه به آن شرکت بهمنی و در فرانسه به آن گلولهٔ برفی لقب دادند و صد در صد تقلب و کلاهبرداری تلقی شد. از آن پس، سیاستمداران، اقتصاد دانان و جامعه شناسان زیادی بدنبال پیدا کردن راهی بودند که از این ایده به نفع همه استفاده کنند.

 

  • اولین کمپانی که بطور رسمی فعالیت بازاریابی چند سطحی را در سال ۱۹۳۰ آغاز کرد، کمپانی ویتامین کالیفرنیا بود که نام خود را در سال ۱۹۳۹ به نوترالایت تغییر داد و امروزه محصولات خود را از طریق کمپانی ایم وی بفروش می‌رساند.

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
نظرسنجی
به نظر شما بازاریابی شبکه ای در ایران تا چه حد بشکل صحیح اجرا می شود.
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 7,970
  • بازدید کلی : 208,159
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه